Βιωματικές Δράσεις στο ΓΕΛ Σούδας

Στα πλαίσια του προγράμματος αγωγής υγείας που υλοποιείται στο σχολείο μας την τρέχουσα σχολική χρονιά πραγματοποιήθηκαν δράσεις ευαισθητοποίησης των μαθητών σε θέματα ψυχικής υγείας. Έτσι πραγματοποιήθηκαν ή έχει προγραμματιστεί να πραγματοποιηθούν οι εξής βιωματικές δράσεις:

ΒΙΩΜΑΤΙΚA EΡΓΑΣΤΗΡΙΑ:

1) 30/10 , ΤΜΗΜΑ Α3, τρίωρο Βιωματικό Εργαστήριο επικοινωνίας

Το παρόν Βιωματικό Εργαστήριο είχε στόχο την ανάδειξη των όρων «Αποδοχή» και «Επικοινωνία» μέσα στο πλαίσιο μιας σχολικής τάξης, αλλά και ευρύτερα. Μέσα από τις δράσεις που υλοποιήθηκαν επιτεύχθηκε ο στόχος του Εργαστηρίου.

 

2) 1/11: ΤΜΗΜΑ Α2: Συναισθηματικός αλφαβητισμός,τρίωρο βιωματικό εργαστήριο

Το παρόν βιωματικό εργαστήρι εστιάζει στo αλφαβητάριο της καρδιάς και

μέσα σε ένα πλαίσιο κατανόησης και αποδοχής οι συμμετέχοντες μαθαίνουν τρόπους να αναγνωρίζουν και να ακούν τα συναισθήματά τους, να αντιλαμβάνονται από πού πηγάζουν και πώς μπορούν να τα εκφράζουν αποτελεσματικά.Οι παρόντες στόχοι επιτεύχθηκαν μέσα από τις δράσεις που υλοποιήθηκαν.

 

3) 7/11: Η ομάδα των μαθητών του Προγράμματος, «Μαθαίνω τον Εθελοντισμό»: Βιωματικό Εργαστήριο από τον Σύλλογο Ορίζοντα, Εισηγήτρια: κα Καζάκου Χρυσούλα

Το παρόν Βιωματικό Εργαστήριο είχε στόχο την ανάδειξη του όρου «Εθελοντισμός». Μέσα από τη διάδραση οι μαθητές καλλιέργησαν περισσότερο την ευαισθησία τους απέναντι σε θέματα που αφορούν τον Εθελοντισμό και την ανιδιοτελή προσφορά στον συνάνθρωπο.

 

4) ΚΕΝΤΡΟ ΠΡΟΛΗΨΗΣ ΤΩΝ ΕΞΑΡΤΗΣΕΩΝ Π.Ε.ΧΑΝΙΩΝ :

13/11: Α1 και Α4 : δίωρο βιωματικό εργαστήριο για τις εξαρτήσεις

15/11: Β1 και Β4:δίωρο βιωματικό εργαστήριο για τις εξαρτήσεις

Το κέντρο πρόληψης των εξαρτήσεων και προαγωγής της ψυχοκοινωνικής υγείας υλοποίησε διαδραστικά εργαστήρια τη Δευτέρα 15/11 και την Τετάρτη 17/11 με τα τμήματα Α1,Α4,Β1 και Β4, με στόχο την ευαισθητοποίηση των μαθητών για τις ποικίλες εξαρτήσεις: από το διαδίκτυο, το αλκοόλ, το τσιγάρο,τα ενεργειακά ποτά και τις ουσίες. Διερευνήθηκαν διαδραστικά οι αιτίες και οι τρόποι αντιμετώπισης των εξαρτήσεων.

 

5) Αρχές Δεκεμβρίου: δίωρα βιωματικά εργαστήρια για το άγχος, Γ’Λυκείου

 

6) ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2024: ΤΟΜΜΥ,βιωματικό εργαστήριο δίωρο,ΑΛΚΟΟΛ ΚΑΙ ΝΕΟΙ(Β2,Β3,Α2,Α3)

 

7) 1-2-2024: βιωματικό εργαστήριο ευαισθητοποίησης για τον εθελοντισμό από τον Ορίζοντα στο χώρο του (η ομάδα των μαθητών του προγράμματος) μέσα από την τέχνη

 

8) Φεβρουάριος 2024: τηλεδιάσκεψη από την υπηρεσία δίωξης ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΥ ΕΓΚΛΗΜΑΤΟΣ: ασφάλεια στο διαδίκτυο (Α’ και Β΄λυκείου)

Συντονίστρια του προγράμματος είναι η εκπαιδευτικός Λαμπρινάκη Νεκταρία και συμμετέχουσες εκπαιδευτικοί οι: Κουτσουρίδου Όλγα και Φιλιπποπούλου Αγορίτσα.